A Fiókom menüponton belül a „Rendelések / Visszáruk” menüpontban tudsz új visszáru kérelmet rögzíteni, illetve ezt követőn ott tudod annak állapotát is nyomon követni.

A menüponton belül megtalálod az összes rendelésedet, illetve azoknál a rendeléseknél, amelyek már kiszállításra kerültek és a visszaküldési határidőn belül (csomag átvételétől számított 14 nap) vannak megjelenik a „Visszáru kérelem” gomb. Erre kattintva tudod rögzíteni a visszáru kérelmedet.

Kiválasztod, hogy az adott rendelésből mely terméket/termékeket szeretnéd visszaküldeni, majd ismét a „Visszáru kérelem” gombra kattintasz.

A visszaküldési űrlapon minden adatot meg kell adnod annak érdekében, hogy visszáru kérelmedet el tudjuk fogadni és a visszatérítés teljesítésre kerülhessen.

Kérheted, hogy a visszárudat rajtunk keresztül a GLS futára vegye fel Tőled, ebben az esetben a visszaszállítás költsége (1.990 Ft) levonásra kerül a visszautalásra kerülő termék/termékek árából. Ha ezt választod, akkor meg kell adnod, hogy hova küldjük a csomagért a futárt (név, cím, telefonszám és e-mail cím; címet csak ebben a formátumban tudunk elfogadni: irányítószám, város, utca, házszám és amennyiben társasház, emelet és ajtó).

Illetve más futárszolgálaton keresztül is feladhatod nekünk a visszaküldésre kerülő terméket/termékeket az alábbi címre:

Blue Velvet Online Shop - 6000 Kecskemét, Vértes u. 5.

értesítési e-mail cím: visszaru@bvonlineshop.hu, telefonszám: 06703759806

Ebben az esetben a megjegyzés rovatban tüntesd fel légy szíves, hogy melyik futárszolgálattal küldöd vissza nekünk a csomagot.

A visszaküldeni kívánt terméket/termékeket mindig jól csomagold be, hogy ne sérüljenek a szállítás során! A szállítás során sérült termékeket nem áll módunkban visszavenni.

Nem, nincs lehetőség egy visszaküldött termék közvetlen cseréjére. Amint az általad visszaküldött termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás arra a számlára, amit megadtál. A másik méretet pedig – amennyiben elérhető – meg tudod rendelni.

Miután a megfelelő csomagolásban visszaküldted nekünk a terméket a GLS-en vagy egy másik, általad választott futárszolgálaton keresztül, a csomag útnak indul hozzánk. A beérkezett termékeket először kicsomagoljuk és azonnal nyilvántartásba vesszük, hogy a pénzvisszatérítés automatikusan elindulhasson. A visszaküldött termékeket gondosan átnézzük, amennyiben azok sérülten vagy foltosan érkeznek vissza hozzánk, felvesszük Veled a kapcsolatot.

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheted nekünk a terméket. Ebben az esetben is „Visszáru kérelmet” kell rögzítened, az alábbiak szerint:

A Fiókom menüponton belül a „Rendelések / Visszáruk” menüpontban tudsz új visszáru kérelmet rögzíteni, illetve ezt követőn ott tudod annak állapotát is nyomon követni.

A menüponton belül megtalálod az összes rendelésedet, illetve azoknál a rendeléseknél, amelyek már kiszállításra kerültek és a visszaküldési határidőn belül (csomag átvételétől számított 14 nap) vannak megjelenik a „Visszáru kérelem” gomb. Erre kattintva tudod rögzíteni a visszáru kérelmedet.

Kiválasztod, hogy az adott rendelésből mely terméket/termékeket szeretnéd visszaküldeni, majd ismét a „Visszáru kérelem” gombra kattintasz.

A visszaküldési űrlapon minden adatot meg kell adnod annak érdekében, hogy visszáru kérelmedet el tudjuk fogadni és a visszatérítés teljesítésre kerülhessen.

A visszaküldés okánál válaszd a „Sérült/hibás” termék opciót, és az űrlap alján mellékelj képet a hibáról.

Kérheted, hogy a visszárudat rajtunk keresztül a GLS futára vegye fel Tőled, amennyiben valóban hibás terméket kaptál, akkor természetesen a visszaszállítás költségét nem vonjuk le a visszatérítés összegéből. Ha ezt választod, akkor meg kell adnod, hogy hova küldjük a csomagért a futárt (név, cím, telefonszám és e-mail cím; címet csak ebben a formátumban tudunk elfogadni: irányítószám, város, utca, házszám és amennyiben társasház, emelet és ajtó).

Illetve más futárszolgálaton keresztül is feladhatod nekünk a visszaküldésre kerülő terméket/termékeket az alábbi címre:

Blue Velvet Online Shop - 6000 Kecskemét, Vértes u. 5.

értesítési e-mail cím: visszaru@bvonlineshop.hu, telefonszám: 06703759806

Ebben az esetben a megjegyzés rovatban tüntesd fel légy szíves, hogy melyik futárszolgálattal küldöd vissza nekünk a csomagot.

Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás az általad megadott bankszámlaszámra.

Amennyiben csak egy terméket rendeltél és az hibás, akkor természetesen a kiszállítás költségét is visszautaljuk részedre.

Ahogy beérkezett hozzánk a csomag és ellenőriztük azt, a visszaküldött termék/termékek árát 14 napon belül, az általad megadott bankszámlaszámra visszautaljuk neked.