A termékeket általában 3-4 munkanapon belül kiszállítjuk.

Szállítási partnerünkkel, a GLS-sel küldjük ki a termékeinket.

A GLS e-mail-ben értesít a csomagszállítás megrendelését követően. Ez az értesítő e-mail tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét és egy linket, amelyen keresztül követheted, hogy hol jár a csomagod és mikor kerül kézbesítésre.

Továbbá a kézbesítés napján újabb e-mail-t fogsz kapni a GLS-től a rendeléskor megadott e-mail címre, ami tartalmazza a csomagszámot, a fizetendő összeget, a kézbesítés várható időtartamát (3 órás időintervallum), illetve a futár telefonszámát is a zavartalan kapcsolattartás végett. Amennyiben bármilyen előre nem tervezett változás lép fel nálad, amely befolyásolhatja a kiszállítás sikerességét, kérjük jelezd azt a futárnak még a kiszállítás előtt, hogy időben alkalmazkodni tudjon a megváltozott körülményekhez. Mindannyiunk célja, hogy a csomag sikeresen kézbesítve legyen. Az ehhez szükséges együttműködésedet előre is köszönjük.

Igen, a GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.
A GLS e-mailen értesít a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen számos kézbesítési mód közül választhatsz. Például kérhetsz egy új kiszállítási dátumot, megadhatsz egy másik címet, vagy átirányíthatod a csomagot egy GLS CsomagPontba.