Nagyon egyszerű a rendelés leadása. Amennyiben regisztrálsz és megadod az adataidat, akkor ez a folyamat még könnyebb és gyorsabb lesz, mert a címadataid tárolva lesznek a fiókodban.

Tedd a kosaradba a kívánt termékeidet és a „Kosárra” kattintva a „Pénztár” gomb megnyomásával befejezheted a rendelésedet.

Ha regisztráltál és már mentetted a név és címadataidat, akkor a rendszer automatikusan kitölti a rendeléshez szükséges adataidat, csak a szállítási és fizetési módot kell kiválasztanod, el kell fogadnod az Általános szerződési feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót, utána pedig a „Megrendelés elküldésére” klikkelve leadhatod a rendelésed.

Ha regisztráció nélkül vásárolsz, akkor először meg kell adnod a számlázáshoz és a szállításhoz szükséges adataidat, majd a szállítási és fizetési módot kell kiválasztanod, el kell fogadnod az Általános szerződési feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót és a „Megrendelés elküldésére” klikkelve leadhatod a rendelésed. Ezzel egyidejűleg a rendszer automatikusan készít neked egy regisztrációt, ahol a rendeléseidet tudod nyomon követni és a visszáruidat tudod kezelni.

A rendeléseddel kapcsolatos információkat az általunk küldött, megrendelést visszaigazoló e-mailben találod. Ezt az emailt a rendelés leadása után rögtön, általában 1-2 percen belül meg kell kapnod tőlünk. A vásárlást követően a rendeléseidet ügyfélfiókodban is nyomon követheted a „Fiókom”-on belül a "Rendelések" menüpontban.

Ha nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail a megrendelésedről, akkor valószínűleg valami hiba történt, ebben az esetben add le újra a rendelést.

Magyarországon kívül Szlovákiába és Ausztriába lehet rendelni.

Természetesen dolgozunk rajta, hogy a jövőben több országba is szállítani tudjunk. Addig is javasoljuk, hogy ha rendelni szeretnél, akkor kérd a csomagodat egy magyarországi ismerősöd címére, aki továbbítani tudja neked.

Rendelésed leadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást, amely a négyjegyű rendelésszámod és az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- illetve szállítási címet, valamint a kiválasztott fizetési módot is tartalmazza. Ezután természetesen a lehető leghamarabb kiszállítjuk az általad megrendelt termékeket.

Ne aggódj, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy egy termék mikor lesz ismét elérhető. Szívesen küldünk Neked egy emlékeztetőt, ha a terméked ismét kapható lesz. Ehhez nyisd meg a terméket részletesen leíró oldalt, és válaszd ki a kívánt méretet. A következő lépésben megadhatod az e-mail címedet, így automatikusan értesítést kapsz tőlünk, ha a termék ismét elérhető lesz.

A megrendelés törlése abban az esetben lehetséges nálunk, amennyiben a rendelésedet még nem kezdték el feldolgozni a raktárunkban. A raktárunk igyekszik minél gyorsabban feldolgozni minden rendelést, ezért előfordulhat, hogy már pár perc után elkezdik a folyamatot, és nem lehetséges a rendelést törölni.

Nincs lehetőség arra, hogy telefonon rendelhess.