Ha bármilyen problémád van, írj nekünk a panasz@bvonlineshop.hu oldalra. Minden panaszt kivizsgálunk és legkésőbb 14 napon belül válaszolunk. 

Mindig törekszünk a megoldásra. Amennyiben nem sikerül számodra is elfogadható megoldást találnunk, akkor panaszoddal a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes magyar kormányhivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz, illetve a választásod szerinti magyar békéltető testülethez fordulhatsz. A fogyasztói békéltető testületek előtt folyó vitarendezési eljárásokban azonban nem vagyunk kötelesek és nem is áll szándékunkban részt venni. 

Ha nem szeretnél lemaradni az aktuális akciókról, akkor regisztrálj az oldalunkon és pipáld ki a „BV Online Shop” hírlevél négyzetet, vagy a megrendelésed leadásánál jelöld be a „Szeretnék értesülni az újdonságokról, akciókról és a kuponokról” négyzetet.

A hírlevélről bármikor leiratkozhatsz. Ha ezt szeretnéd, akkor ezt jelezd nekünk az info@bvonlineshop.hu e-mail címre.

A hírlevelünk szabálytalan időközökben jelenik meg, általában akkor, amikor új kollekciónk érkezik, vagy különleges akcióink vannak.

A hírlevél rendszeresen tájékoztat a webáruházunkba felkerülő új termékekről, illetve a meghirdetett aktuális akciókról. Amennyiben feliratkozol ingyenes hírlevelünkre, exkluzív tartalmakat küldünk Neked:

  • a legújabb termékeinkről,
  • kuponokról és kedvezményekről,
  • akciós ajánlatainkról.

Örülünk a visszajelzésnek, a kritikának és a dicséretnek is. Küldj e-mailt nekünk az info@bvonlineshop.hu címre.

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék sérült vagy hibás, akkor reklamálhatsz a termék miatt, és természetesen ingyenesen visszaküldheted azt nekünk. Ebben az esetben írj nekünk e-mailt a panasz@bvonlineshop.hu e-mail címre.